Sortides d'estiu: Esplai El Tricicle.

Ruta Costa Vasca amb el grup de Joves - Juliol 2012

Sortint de l'estació de tren de SANTS, vam fer una descoberta de la costa de Guipuzkoa allotjant-nos en càmpings. Concretament vam estar els primers dies a un càmping a les afores de Mutriku, darrer poble de la costa, ja tocant a Bizkaia.

A banda de fer vida de grup dormint en tendes de campanya i fent-nos els àpats comunitaris, vam visitar el poble d'Ondarroa, ja a Bizkaia,la platja de Saturraran i el poble de Deba pel sender GR 121 "Volta a Guipuzkoa", sempre i quan el "Sirimiri" ens donava una treva...

Restaurant del Karlos Arguiñano
A Zarautz, vam aprofitar per fer Surf i visitar el restaurant del Karlos Arguiñano .
A Zumaia, varem recorre part de l'espectacular ruta del FLYSCH ( de l'alemany "lliscar" )una meravella geològica a cel obert que ens parla de com era la terra fa milions d'anys, tal com ens explicaren al centre Algorri.
Vam acabar els darrers dies al Càmping "Cabo de Higuer" d' Hondarribia, a l'altre banda de Guipuskoa tocant ja al País Vasc Francès , allà on mor o neix el sender GR 11 que travessava els pirineus des del cap de Creus, i amb temps plenament estiuenc.
Flysch de Zumaia

Varem aprofitar per veure a la nit L'espectacle de focs pel 4 de juliol, que il.luminava tota la costa francesa, vam visitar la cosmopolita Donosti, també el seu casc antic i fortificat, i com no, la llarga platja de sorra fina.

En fi, una experiència del tot enriquidora i molt aconsellable.